کتاب “اصول گرافیک‌ کامپیوتری” همچنان معتبرترین کتاب در زمینه گرافیک کامپیوتری می‌ باشد. ویرایش سوم این کتاب کاملاً بازنویسی شده است تا پوشش دقیق و به‌ روزی از مفاهیم کلیدی، الگوریتم‌ها، تکنولوژی‌ ها و کاربردها ارائه دهد.
این ویرایش بازبینی‌ شده شامل:
پوشش جدید از معادله رندرینگ، ملاحظات معماری GPU و مهمتر از همه، نمونه‌ گیری در رندرینگ فیزیکی.
تأکید بر رویکرد‌های مدرن، به‌ عنوان مثال شامل یک فصل جدید درباره نظریه احتمال برای کاربرد رندرینگ Monte-Carlo می‌ باشد.
پیاده‌ سازی Shaderهای GPU، سه‌ بعدی رندرینگ برنامه و رابط‌ های گرافیکی.
پلتفرم‌ های گرافیکی سه‌ بعدی real time، اهداف طراحی آنها و trade off ها، شامل پلتفرم‌ های جدید موبایل و مرورگر.
برنامه‌ نویسی و اشکال‌ زدایی رویکردهای منحصر به تحولات گرافیکی.

عنوان کتاب : Computer Graphics: Principles and Practice

نویسندگان : Hughes-van Dam-McGuire-Sklar-Foley-Feiner-Akeley

کتاب اصول گرافیک‌ کامپیوتری

ناشر : Addison-Wesley Professional

ویرایش : سوّم

سال انتشار : ۲۰۱۳

تعداد صفحات : ۱۲۶۳

زبان کتاب : انگلیسی

ساختار فایل : PDF

رمز فایل : www.irstu.com

حجم فایل : ۱۴.۸ مگابایت

دانلود کتاب اصول گرافیک‌ کامپیوتریدانلود کتاب

منبع : بر بال های کتاب


<-- این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
Facebook stumbleupon Digg Delicious Email Twitter
برچسب‌ها ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،