خانه / آموزشی / رشته های دانشگاهی / دروس رشته کامپیوتر / دروس اختیاری / گرافیک کامپیوتری / کتاب اصول گرافیک‌ کامپیوتری ، ویرایش سوّم

کتاب اصول گرافیک‌ کامپیوتری ، ویرایش سوّم

کتاب “اصول گرافیک‌ کامپیوتری” همچنان معتبرترین کتاب در زمینه گرافیک کامپیوتری می‌ باشد. ویرایش سوم این کتاب کاملاً بازنویسی شده است تا پوشش دقیق و به‌ روزی از مفاهیم کلیدی، الگوریتم‌ها، تکنولوژی‌ ها و کاربردها ارائه دهد.
این ویرایش بازبینی‌ شده شامل:
پوشش جدید از معادله رندرینگ، ملاحظات معماری GPU و مهمتر از همه، نمونه‌ گیری در رندرینگ فیزیکی.
تأکید بر رویکرد‌های مدرن، به‌ عنوان مثال شامل یک فصل جدید درباره نظریه احتمال برای کاربرد رندرینگ Monte-Carlo می‌ باشد.
پیاده‌ سازی Shaderهای GPU، سه‌ بعدی رندرینگ برنامه و رابط‌ های گرافیکی.
پلتفرم‌ های گرافیکی سه‌ بعدی real time، اهداف طراحی آنها و trade off ها، شامل پلتفرم‌ های جدید موبایل و مرورگر.
برنامه‌ نویسی و اشکال‌ زدایی رویکردهای منحصر به تحولات گرافیکی.

عنوان کتاب : Computer Graphics: Principles and Practice

نویسندگان : Hughes-van Dam-McGuire-Sklar-Foley-Feiner-Akeley

کتاب اصول گرافیک‌ کامپیوتری

ناشر : Addison-Wesley Professional

ویرایش : سوّم

سال انتشار : ۲۰۱۳

تعداد صفحات : ۱۲۶۳

زبان کتاب : انگلیسی

ساختار فایل : PDF

رمز فایل : www.irstu.com

حجم فایل : ۱۴٫۸ مگابایت

دانلود کتاب اصول گرافیک‌ کامپیوتریدانلود کتاب

منبع : بر بال های کتاب



  • همچنین می توانید از مطالب زیر دیدن فرمایید:

    اسلایدهای گرافیک کامپیوتری

    اسلاید های درس گرافیک کامپیوتری استاد محمد رضا عباسی فرد شامل دو بخش دو بعدی …

    ۲ نظر

    1. نه Open Gl هم توی کتاب ها هست ، از کتاب مربوط به خودش استفاده کنید

    2. سلام ببخشید این کتاب با open gl و c++ کار میکنه؟یعنی با اون دو تا گرافیک رو درس میده؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *