کتاب “تکنیک ها و الگوریتم های بازی نویسی” شامل بسیاری از الگوریتم ها و تکنیک های مهم مورد استفاده در برنامه نویسی بازی های ویدئویی امروزی است.

عنوان کتاب : Game Programming Algorithms and Techniques: A Platform-Agnostic Approach

کتاب تکنیک ها و الگوریتم های بازی نویسی

نویسنده : Sanjay Madhav

ناشر : Addison-Wesley Professional

سال انتشار : ۲۰۱۳

زبان کتاب : انگلیسی

تعداد صفحات : ۳۵۰

ساختار فایل : PDF

رمز فایل : www.irstu.com

حجم فایل : ۶.۹ مگابایت

دانلود کتاب تکنیک ها و الگوریتم های بازی نویسیدانلود کتاب

منبع : دانشجوی ایرانی

سرفصل های این کتاب عبارتند از:

Chapter 01 : Game Programming Overview
Chapter 02 : 2D Graphics
Chapter 03 : Linear Algebra for Games
Chapter 04 : 3D Graphics
Chapter 05 : Input
Chapter 06 : Sound
Chapter 07 : Physics
Chapter 08 : Cameras
Chapter 09 : Artificial Intelligence
Chapter 10 : User Interfaces
Chapter 11 : Scripting Languages and Data Formats
Chapter 12 : Networked Games
Chapter 13 : Sample Game: Side-Scroller for iOS
Chapter 14 : Sample Game: Tower Defense for PC/Mac


<-- این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
Facebook stumbleupon Digg Delicious Email Twitter