این کتاب برخی از نتایج علمی مرتبط با هوش مصنوعی بازی را منتشر کرده است. کتاب به تشریح نتایج اصلی ۱۰ سال گذشته در رابطه با تمام جنبه‌ های هوش مصنوعی برای بازی ازجمله مسیریابی، تصمیم‌ گیری و یادگیری می‌ پردازد. مضمون کلی کتاب پوشش روش‌ هایی برای تسهیل انعطاف‌ پذیری در ساخت بازی است. این کتاب در مورد مسیریابی، تکنیک‌ هایی برای پیاده‌ سازی روش‌ های جستجوی بلادرنگ ارائه می‌ دهد که از طریق هوش‌ مصنوعی نتایج آن بهبود می‌ یابد و در مورد تصمیم‌گیری به توصیف روش‌ های جدیدی برای نوشتن ابزارها می‌ پردازد که ساخت نرم‌افزار کنترل رفتار با الگوهای استفاده‌ مجدد یا واقعی را برای طراحان بازی آسان می‌ کند.

عنوان کتاب : Artificial Intelligence for Computer Games

کتاب هوش مصنوعی برای بازی‌ های کامپیوتری

نویسنده : Pedro Antonio Gonzalez – Marco Antonio Gómez

ناشر : Springer

سال انتشار : ۲۰۱۱

زبان کتاب : انگلیسی

تعداد صفحات : ۲۱۴

ساختار فایل : PDF

رمز فایل : www.irstu.com

حجم فایل : ۲.۵ مگابایت

دانلود کتاب هوش مصنوعی برای بازی‌ های کامپیوتریدانلود کتاب

منبع : بر بال های کتاب


<-- این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
Facebook stumbleupon Digg Delicious Email Twitter