ایجاد هوش‌ مصنوعی قوی یکی از بزرگترین چالش‌ ها برای توسعه‌ دهندگان بازی است، با این‌ حال موفقیت تجاری یک بازی اغلب وابسته به کیفیت هوش‌ مصنوعی آن است. در این کتاب نویسنده تجربه‌ حرفه‌ ای گسترده‌ ای را برای مشکل بهبود کیفیت AI در بازی‌ ها به ارمغان می‌ آورد. این کتاب نمونه‌های زیادی از بازی‌های واقعی را توصیف کرده است و از طریق مطالعات موردی به بررسی ایده‌های اساسی بازی پرداخته است. همچنین بیشتر به معرفی تکنیک‌ هایی می‌ پردازد که کمتر توسط توسعه‌ دهندگان بازی مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

عنوان کتاب : Artificial Intelligence for Games

نویسنده : Ian Millington – John Funge

کتاب هوش‌ مصنوعی برای بازی‌ ها

ناشر : Morgan Kaufmann

سال انتشار : ۲۰۰۹

ویرایش : دوّم

زبان کتاب : انگلیسی

تعداد صفحات : ۸۹۵

ساختار فایل : PDF

رمز فایل : www.irstu.com

حجم فایل : ۳٫۵ مگابایت

دانلود کتاب هوش‌ مصنوعی برای بازی‌ هادانلود کتاب

منبع : دانشجوی ایرانی


<-- این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
Facebook stumbleupon Digg Delicious Email Twitter