نویسندگان در ویرایش دوم کتاب راهنمای برنامه‌ نویسی OpenGL ES 3.0 زبان سایه‌ زنی را کاملاً پوشش می‌ دهند. آن‌ها به‌ دقت ویژگی‌ های نرم‌افزار OpenGL ES 3.0، مانند نقشه‌ برداری سایه،‌ نمونه‌ سازی، سطوح رندر چندگانه، اشیا یکنواخت Buffer، تراکم بافت، برنامه‌ های باینری و بازخورد‌ تبدیل را معرفی می‌ کنند. از طریق نمونه‌ های کد مبتنی بر C قابل دانلود و دقیق، نحوه اجرا و دستور کار هر جنبه خط لوله گرافیکی را یاد خواهید گرفت. به‌ صورت گام به گام، از تکنیک‌ های مقدماتی تا نورپردازی پیشرفته برای هر پیکسل و سیستم‌ های ذرات، حرکت خواهید کرد. در تمام کتاب، نکته‌ های به‌ روزی را برای بهبود عملکرد، افزایش کارآمدی با API و سخت‌ افزار و نفوذ کامل OpenGL ES 3.0 در طیف وسیعی از برنامه‌ های کاربردی، پیدا خواهید کرد.

عنوان کتاب : OpenGL ES 3.0 Programming Guide

نویسنده : Dan Ginsburg – Budirijanto Purnomo – Dave Shreiner – Aaftab Munshi

کتاب راهنمای برنامه‌نویسی OpenGL ES 3.0

ناشر : Addison-Wesley

سال انتشار : ۲۰۱۴

ویرایش : دوّم

زبان کتاب : انگلیسی

تعداد صفحات : ۵۷۲

ساختار فایل : PDF

رمز فایل : www.irstu.com

حجم فایل : ۷.۲ مگابایت

دانلود کتاب راهنمای برنامه‌نویسی OpenGL ES 3.0دانلود کتاب

منبع : بر بال های کتاب


<-- این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
Facebook stumbleupon Digg Delicious Email Twitter