کتاب جذاب “مبانی ریاضی ۳D برای گرافیک و توسعه بازی” ریاضیات ضروری مورد نیاز برای توصیف، شبیه سازی و رندر کردن دنیای ۳D را ارائه می‌ دهد. نویسندگان کتاب با ارائه تجربه‌ های کاربردی دانشگاهی و عملی، به شما نحوه توصیف اشیاء و مواضع‌ آن‌ ها، جهت‌ گیری‌ ها و مسیرهای ۳D با استفاده از ریاضیات را آموزش می‌ دهد. این کتاب، مقدمه‌ ای از ریاضیات برای طراحان بازی، شامل اصول فضاهای هماهنگ، بردارها و ماتریس‌ ها را فراهم می‌ کند. همچنین جهت‌ گیری در سه بعد، حساب دیفرانسیل و انتگران و دینامیک، گرافیک و منحنی‌ های پارامتری را پوشش می‌ دهد.

عنوان کتاب : ۳D Math Primer for Graphics and Game Development

کتاب مبانی ریاضی 3D برای گرافیک و توسعه بازی

نویسنده : Fletcher Dunn – Ian Parberry

ناشر : A K Peters/CRC Press

سال انتشار : ۲۰۱۱

ویرایش : دوّم

زبان کتاب : انگلیسی

کیفیت : رنگی

تعداد صفحات : ۸۴۶

ساختار فایل : PDF

رمز فایل : www.irstu.com

حجم فایل : ۱۶.۲ مگابایت

دانلود کتاب مبانی ریاضی 3D برای گرافیک و توسعه بازیدانلود کتاب

منبع : بر بال های کتاب


<-- این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
Facebook stumbleupon Digg Delicious Email Twitter