موفقیت بازی‌‌ های Angry Birds، Peggle و Fruit Ninja ثابت کرده است که تجربه‌ های بازی سرگرم‌کننده و جذاب می‌ تو‌اند در دو بعد خلق شوند. علاوه بر این، گرافیک‌ های ۲D، توسعه‌ دهندگان را قادر می‌ سازند تا به‌ سرعت ایده‌ های طراحی خود را با استفاده از منابع کمتر از ۳D، نمونه‌ سازی کنند.
کتاب “برنامه‌ نویسی گرافیک دو بُعدی برای بازی‌ ها” یک منبع واحد جامع در زمینه خلق گرافیک‌ های ۲D که می‌ توانند به‌ آسانی برای هر یک از پلتفرم‌ های بازی از جمله iOS، Android، Xbox 360 و Playstation قابل اجرا باشند را فراهم می‌ کند.

این کتاب نمونه‌ هایی ارائه می‌ دهد که نه فقط در بازی‌ های ویدئویی بلکه از هنر و فیلم‌های انیمیشن نیز گرفته‌ شده‌اند و به برنامه‌ نویسان جدید در یادگیری مفاهیم و تکنیک‌ های مورد استفاده در تولید گرافیک‌ های ۲D جذاب، کمک می‌ کند.

عنوان کتاب : ۲D Graphics Programming for Games

کتاب برنامه‌ نویسی گرافیک دو بُعدی برای بازی‌ ها

نویسنده : John Pile Jr

ناشر : A K Peters/CRC Press

سال انتشار : ۲۰۱۳

زبان کتاب : انگلیسی

تعداد صفحات : ۲۴۰

ساختار فایل : PDF

رمز فایل : www.irstu.com

حجم فایل : ۲۰.۳ مگابایت

دانلود کتاب برنامه‌ نویسی گرافیک دو بُعدی برای بازی‌ هادانلود کتاب

منبع : بر بال های کتاب


<-- این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
Facebook stumbleupon Digg Delicious Email Twitter