کتاب “راهنمای برنامه‌ نویسی بازی #C برای Unity 3D” یک چارچوب بسیار انعطاف‌ پذیر برای خلق هر نوع بازی با اتصال قطعات در اسکریپت‌ های مختلف را ارائه می‌ دهد. بیشتر اسکریپت‌ ها در چارچوب بازی یا در سازه‌ های منحصر به خود عمل می‌ کنند. فناوری‌ ها و مفاهیم مورد بحث در این کتاب به شما یک پایه محکم در توسعه بازی ارائه می‌ دهد. ۱۰ فصل اول کتاب چارچوب انعطاف‌ پذیر و قابل استفاده مجدد را در #C راه‌ اندازی می‌ کنند و برای انواع بازی‌ ها مناسب می‌ باشند. این کتاب همچنین، اسکریپت‌ نویسی عمومی، قابل استفاده مجدد و قابلیت‌ های مشترک را شرح می‌ دهد.

عنوان کتاب : C# Game Programming Cookbook for Unity 3D

کتاب راهنمای برنامه‌ نویسی بازی #C برای Unity 3D

نویسنده : Jeff W. Murray

ناشر : A K Peters/CRC Press

زبان کتاب : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۱۴

تعداد صفحات : ۴۵۲

ساختار فایل : PDF

حجم فایل : ۴.۵ مگابایت

رمز فایل فشرده : www.irstu.com

دانلود کتاب راهنمای برنامه‌ نویسی بازی #C برای Unity 3Dدانلود کتاب

منبع : بر بال های کتاب


<-- این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
Facebook stumbleupon Digg Delicious Email Twitter