خانه / آموزشی / رشته های دانشگاهی / دروس رشته کامپیوتر / دروس اختیاری / گرافیک کامپیوتری / کتاب اصول گرافیک‌ کامپیوتری ، ویرایش سوّم

کتاب اصول گرافیک‌ کامپیوتری ، ویرایش سوّم

کتاب “اصول گرافیک‌ کامپیوتری” همچنان معتبرترین کتاب در زمینه گرافیک کامپیوتری می‌ باشد. ویرایش سوم این کتاب کاملاً بازنویسی شده است تا پوشش دقیق و به‌ روزی از مفاهیم کلیدی، الگوریتم‌ها، تکنولوژی‌ ها و کاربردها ارائه دهد.
این ویرایش بازبینی‌ شده شامل:
پوشش جدید از معادله رندرینگ، ملاحظات معماری GPU و مهمتر از همه، نمونه‌ گیری در رندرینگ فیزیکی.
تأکید بر رویکرد‌های مدرن، به‌ عنوان مثال شامل یک فصل جدید درباره نظریه احتمال برای کاربرد رندرینگ Monte-Carlo می‌ باشد.
پیاده‌ سازی Shaderهای GPU، سه‌ بعدی رندرینگ برنامه و رابط‌ های گرافیکی.
پلتفرم‌ های گرافیکی سه‌ بعدی real time، اهداف طراحی آنها و trade off ها، شامل پلتفرم‌ های جدید موبایل و مرورگر.
برنامه‌ نویسی و اشکال‌ زدایی رویکردهای منحصر به تحولات گرافیکی.

عنوان کتاب : Computer Graphics: Principles and Practice

نویسندگان : Hughes-van Dam-McGuire-Sklar-Foley-Feiner-Akeley

کتاب اصول گرافیک‌ کامپیوتری

ناشر : Addison-Wesley Professional

ویرایش : سوّم

سال انتشار : ۲۰۱۳

تعداد صفحات : ۱۲۶۳

زبان کتاب : انگلیسی

ساختار فایل : PDF

رمز فایل : www.irstu.com

حجم فایل : ۱۴٫۸ مگابایت


این مطلب مخصوص اعضای دانشجوی ایرانی می باشد.
جهت مشاهده لینک دانلود وارد شوید.
در صورتی که هنوز ثبت نام نکرده اید، هم‌اکنون اقدام نمایید.
(ثبت نام در دانشجوی ایرانی رایگان است)
ورود    ثبت نام

منبع : بر بال های کتاب



حمایت از دانشجوی ایرانی ، حمایت از آموزش رایگان

همچنین می توانید از مطالب زیر دیدن فرمایید:

اسلایدهای گرافیک کامپیوتری

اسلاید های درس گرافیک کامپیوتری استاد محمد رضا عباسی فرد شامل دو بخش دو بعدی …

۲ نظر

  1. نه Open Gl هم توی کتاب ها هست ، از کتاب مربوط به خودش استفاده کنید

  2. سلام ببخشید این کتاب با open gl و c++ کار میکنه؟یعنی با اون دو تا گرافیک رو درس میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *