خانه / آموزشی / مطالب آموزشی متفرقه / کامپیوتر / برنامه نویسی / بازی نویسی (Game Programming) / کتاب تکنیک ها و الگوریتم های بازی نویسی

کتاب تکنیک ها و الگوریتم های بازی نویسی

کتاب “تکنیک ها و الگوریتم های بازی نویسی” شامل بسیاری از الگوریتم ها و تکنیک های مهم مورد استفاده در برنامه نویسی بازی های ویدئویی امروزی است.

عنوان کتاب : Game Programming Algorithms and Techniques: A Platform-Agnostic Approach

کتاب تکنیک ها و الگوریتم های بازی نویسی

نویسنده : Sanjay Madhav

ناشر : Addison-Wesley Professional

سال انتشار : ۲۰۱۳

زبان کتاب : انگلیسی

تعداد صفحات : ۳۵۰

ساختار فایل : PDF

رمز فایل : www.irstu.com

حجم فایل : ۶٫۹ مگابایت


این مطلب مخصوص اعضای دانشجوی ایرانی می باشد.
جهت مشاهده لینک دانلود وارد شوید.
در صورتی که هنوز ثبت نام نکرده اید، هم‌اکنون اقدام نمایید.
(ثبت نام در دانشجوی ایرانی رایگان است)
ورود    ثبت نام

منبع : دانشجوی ایرانی

سرفصل های این کتاب عبارتند از:

Chapter 01 : Game Programming Overview
Chapter 02 : 2D Graphics
Chapter 03 : Linear Algebra for Games
Chapter 04 : 3D Graphics
Chapter 05 : Input
Chapter 06 : Sound
Chapter 07 : Physics
Chapter 08 : Cameras
Chapter 09 : Artificial Intelligence
Chapter 10 : User Interfaces
Chapter 11 : Scripting Languages and Data Formats
Chapter 12 : Networked Games
Chapter 13 : Sample Game: Side-Scroller for iOS
Chapter 14 : Sample Game: Tower Defense for PC/Mac



حمایت از دانشجوی ایرانی ، حمایت از آموزش رایگان

همچنین می توانید از مطالب زیر دیدن فرمایید:

کتاب “توسعه بازی با HTML5 به‌ زبان ساده”

HTML5، ابزاری است که توسعه‌ دهندگان و طراحان بازی، مشتاقانه منتظر آن بوده‌ اند. این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *