خانه / آموزشی / رشته های دانشگاهی / دروس رشته کامپیوتر / دروس تخصصی / هوش مصنوعی / کتاب هوش‌ مصنوعی برای بازی‌ ها ، ویرایش دوّم
دریچه فناوری | اخبار فناوری های روز دنیا

کتاب هوش‌ مصنوعی برای بازی‌ ها ، ویرایش دوّم

ایجاد هوش‌ مصنوعی قوی یکی از بزرگترین چالش‌ ها برای توسعه‌ دهندگان بازی است، با این‌ حال موفقیت تجاری یک بازی اغلب وابسته به کیفیت هوش‌ مصنوعی آن است. در این کتاب نویسنده تجربه‌ حرفه‌ ای گسترده‌ ای را برای مشکل بهبود کیفیت AI در بازی‌ ها به ارمغان می‌ آورد. این کتاب نمونه‌های زیادی از بازی‌های واقعی را توصیف کرده است و از طریق مطالعات موردی به بررسی ایده‌های اساسی بازی پرداخته است. همچنین بیشتر به معرفی تکنیک‌ هایی می‌ پردازد که کمتر توسط توسعه‌ دهندگان بازی مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

عنوان کتاب : Artificial Intelligence for Games

نویسنده : Ian Millington – John Funge

کتاب هوش‌ مصنوعی برای بازی‌ ها

ناشر : Morgan Kaufmann

سال انتشار : ۲۰۰۹

ویرایش : دوّم

زبان کتاب : انگلیسی

تعداد صفحات : ۸۹۵

ساختار فایل : PDF

رمز فایل : www.irstu.com

حجم فایل : ۳٫۵ مگابایت


این مطلب مخصوص اعضای دانشجوی ایرانی می باشد.
جهت مشاهده لینک دانلود وارد شوید.
در صورتی که هنوز ثبت نام نکرده اید، هم‌اکنون اقدام نمایید.
(ثبت نام در دانشجوی ایرانی رایگان است)
ورود    ثبت نام

منبع : دانشجوی ایرانی



حمایت از دانشجوی ایرانی ، حمایت از آموزش رایگان

همچنین می توانید از مطالب زیر دیدن فرمایید:

جزوه هوش مصنوعی استاد غیاث‌الدین

هوش مصنوعی شاخه ای از علوم کامپیوتر است که کامپیوترها را قادر می سازد تا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *