خانه / آموزشی / مطالب آموزشی متفرقه / کامپیوتر / گرافیک / طراحی سه بُعدی / کتاب مبانی ریاضی ۳D برای گرافیک و توسعه بازی ، ویرایش دوّم

کتاب مبانی ریاضی ۳D برای گرافیک و توسعه بازی ، ویرایش دوّم

کتاب جذاب “مبانی ریاضی ۳D برای گرافیک و توسعه بازی” ریاضیات ضروری مورد نیاز برای توصیف، شبیه سازی و رندر کردن دنیای ۳D را ارائه می‌ دهد. نویسندگان کتاب با ارائه تجربه‌ های کاربردی دانشگاهی و عملی، به شما نحوه توصیف اشیاء و مواضع‌ آن‌ ها، جهت‌ گیری‌ ها و مسیرهای ۳D با استفاده از ریاضیات را آموزش می‌ دهد. این کتاب، مقدمه‌ ای از ریاضیات برای طراحان بازی، شامل اصول فضاهای هماهنگ، بردارها و ماتریس‌ ها را فراهم می‌ کند. همچنین جهت‌ گیری در سه بعد، حساب دیفرانسیل و انتگران و دینامیک، گرافیک و منحنی‌ های پارامتری را پوشش می‌ دهد.

عنوان کتاب : ۳D Math Primer for Graphics and Game Development

کتاب مبانی ریاضی 3D برای گرافیک و توسعه بازی

نویسنده : Fletcher Dunn – Ian Parberry

ناشر : A K Peters/CRC Press

سال انتشار : ۲۰۱۱

ویرایش : دوّم

زبان کتاب : انگلیسی

کیفیت : رنگی

تعداد صفحات : ۸۴۶

ساختار فایل : PDF

رمز فایل : www.irstu.com

حجم فایل : ۱۶٫۲ مگابایت


این مطلب مخصوص اعضای دانشجوی ایرانی می باشد.
جهت مشاهده لینک دانلود وارد شوید.
در صورتی که هنوز ثبت نام نکرده اید، هم‌اکنون اقدام نمایید.
(ثبت نام در دانشجوی ایرانی رایگان است)
ورود    ثبت نام

منبع : بر بال های کتاب



حمایت از دانشجوی ایرانی ، حمایت از آموزش رایگان

همچنین می توانید از مطالب زیر دیدن فرمایید:

کتاب Autodesk 3ds Max 2012 Essentials

Autodesk 3ds Max 2012 Essentials مرجع جامع در مورد نرم‌ افزار ۳ds max که برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *