خانه / آموزشی / رشته های دانشگاهی / دروس رشته کامپیوتر / دروس اصلی / طراحی الگوریتم / مسائل طراحی الگوریتم ارائه شده توسط استاد عباسی فرد
دریچه فناوری | اخبار فناوری های روز دنیا

مسائل طراحی الگوریتم ارائه شده توسط استاد عباسی فرد

مسائل زیر به عنوان تمرین توسط استاد عباسی فرد برای دانشجویان عزیز در نظر گرفته شده است. (تمرین شماره پنج و شش)

 (تمرین شماره ۵) زمان تحویل : به اتمام رسیده

 

فرمت فایل : PDF

 

 

دریافت مسئله شماره ۵

 

 

 

———————————————————————————

(تمرین شماره شش) زمان تحویل : حداکثر تا  ۳۰/۳/۹۱    “هفته آخر خرداد”

 

 

فرمت فایل : PDF

 

 

 

 دریافت مسئله شماره ۶ 

 



حمایت از دانشجوی ایرانی ، حمایت از آموزش رایگان

همچنین می توانید از مطالب زیر دیدن فرمایید:

کتاب ساختمان داده و الگوریتم با جاوا اسکریپت

معمولاً توسعه دهنده گان جاوا اسکریپت، جهت برنامه نویسی سمت سرور، به پیاده سازی ساختمان …

یک نظر

  1. در این بازی تعدادی کیسه سنگ وجود داره . و شامل ۲ مرحله میشه . در مرحله اول بازیکن اول و دوم میتونن هیچ یا تعدادی از سنگ ها رو بردارن (اما نه همه سنگ ها رو)
    در مرحله دوم بازیکن ها به ترتیب شروع به بازی میکنن و هر بازیکنی که شروع به بازی کرد میتونه کیسه ای رو انتخاب کنه و هر تعداد که میخواد سنگ از توش برداره
    و بازیکنی که آخرین سنگ رو برداره برنده بازی خواهد بود.
    کمترین سنگی که لازمه بازیکن اول برداشته باشه در مرحله اول تا برنده بازی بشه رو باید بدست بیارید.
    ورودی:
    خط اول ورودی تعداد تست ها رو نشون میده (برنامه میتونه برای حالت های مختلف ورودی بگیره و روی اون داده ها تست انجام بده)
    در خط دوم عدد اول برای هر تست عددی بین ۱ تا ۱۰۰ هست که تعداد کیسه ها رو نشون میده و اعدادی که بعد از اون میاد تعداد سنگ های موجود در اون کیسه ها خواهند بود مثلا اگر ۳ تا کیسه بوده اوایش یک سنگ توش هست دومی ۲ تا و سومی ۳ تا (مثلاً)
    خروجی :
    برای هر تست خروجی کمترین تعداد سنگی رو مشخص میکنه که بازیکن اول “باید” در مرحله اول از کیسه ها برداره تا برنده بازی بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *