خانه / آموزشی / مطالب آموزشی متفرقه / کامپیوتر / گرافیک / طراحی دو بُعدی / کتاب برنامه‌ نویسی گرافیک دو بُعدی برای بازی‌ ها
دریچه فناوری | اخبار فناوری های روز دنیا

کتاب برنامه‌ نویسی گرافیک دو بُعدی برای بازی‌ ها

موفقیت بازی‌‌ های Angry Birds، Peggle و Fruit Ninja ثابت کرده است که تجربه‌ های بازی سرگرم‌کننده و جذاب می‌ تو‌اند در دو بعد خلق شوند. علاوه بر این، گرافیک‌ های ۲D، توسعه‌ دهندگان را قادر می‌ سازند تا به‌ سرعت ایده‌ های طراحی خود را با استفاده از منابع کمتر از ۳D، نمونه‌ سازی کنند.
کتاب “برنامه‌ نویسی گرافیک دو بُعدی برای بازی‌ ها” یک منبع واحد جامع در زمینه خلق گرافیک‌ های ۲D که می‌ توانند به‌ آسانی برای هر یک از پلتفرم‌ های بازی از جمله iOS، Android، Xbox 360 و Playstation قابل اجرا باشند را فراهم می‌ کند.

این کتاب نمونه‌ هایی ارائه می‌ دهد که نه فقط در بازی‌ های ویدئویی بلکه از هنر و فیلم‌های انیمیشن نیز گرفته‌ شده‌اند و به برنامه‌ نویسان جدید در یادگیری مفاهیم و تکنیک‌ های مورد استفاده در تولید گرافیک‌ های ۲D جذاب، کمک می‌ کند.

عنوان کتاب : ۲D Graphics Programming for Games

کتاب برنامه‌ نویسی گرافیک دو بُعدی برای بازی‌ ها

نویسنده : John Pile Jr

ناشر : A K Peters/CRC Press

سال انتشار : ۲۰۱۳

زبان کتاب : انگلیسی

تعداد صفحات : ۲۴۰

ساختار فایل : PDF

رمز فایل : www.irstu.com

حجم فایل : ۲۰٫۳ مگابایت


این مطلب مخصوص اعضای دانشجوی ایرانی می باشد.
جهت مشاهده لینک دانلود وارد شوید.
در صورتی که هنوز ثبت نام نکرده اید، هم‌اکنون اقدام نمایید.
(ثبت نام در دانشجوی ایرانی رایگان است)
ورود    ثبت نام

منبع : بر بال های کتاب



حمایت از دانشجوی ایرانی ، حمایت از آموزش رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *