خانه / آموزشی / رشته های دانشگاهی / دروس رشته کامپیوتر / دروس تخصصی / هوش مصنوعی / کتاب الکترونیکی هوش مصنوعی در بازی های کامپیوتری
دریچه فناوری | اخبار فناوری های روز دنیا

کتاب الکترونیکی هوش مصنوعی در بازی های کامپیوتری

کتاب الکترونیکی که در این پست برای شما دوستان گرامی آماده نموده ایم شامل مجموعه مقالات هوش مصنوعی در زمینه بازی های رایانه ای می‌باشد که توسط آموزشگاه کامپیوتر  Abdennour El Rhalibi ، آموزشگاه فناوری اطلاعات KokWaiWong و موسسه‌ی پژوهشی Marc Price انجام شده است.

عنوان کتاب : Artificial Intelligence for Computer Games

نویسنده‌گان : جمعی از دانشجویان

زبان نوشتار : انگلیسی

تعداد صفحات : ۱۰۵

ساختار فایل : PDF

حجم فایل : ۶ مگابایت

رمز فایل فشرده : www.irstu.com


این مطلب مخصوص اعضای دانشجوی ایرانی می باشد.
جهت مشاهده لینک دانلود وارد شوید.
در صورتی که هنوز ثبت نام نکرده اید، هم‌اکنون اقدام نمایید.
(ثبت نام در دانشجوی ایرانی رایگان است)
ورود    ثبت نام

منبع : دانشجوی ایرانی

توضیحات : کتاب زیر شامل مقالات زیر می‌باشد
Artificial Intelligence for Computer Games, Abdennour El Rhalibi, KokWaiWong, and Marc Price
Volume 2009, Article ID 251652, 3 pages
Performance Simulations ofMoving Target Search Algorithms, Peter K. K. Loh and Edmond C. Prakash
Volume 2009, Article ID 745219, 6 pages
A Shortest-Path Lyapunov Approach for Forward Decision Processes, Julio B. Clempner
Volume 2009, Article ID 162450, 12 pages
Fractal Analysis of Stealthy Pathfinding Aesthetics, Ron Coleman
Volume 2009, Article ID 670459, 7 pages
Games and Agents: Designing Intelligent Gameplay, F. Dignum, J.Westra, W. A. vanDoesburg, and M. Harbers
Volume 2009, Article ID 837095, 18 pages
AMultiagent Potential Field-Based Bot for Real-Time Strategy Games, JohanHagelb¨ack and Stefan J. Johansson
Volume 2009, Article ID 910819, 10 pages
Combining AIMethods for Learning Bots in a Real-Time Strategy Game, Robin Baumgarten, Simon Colton, and Mark Morris
Volume 2009, Article ID 129075, 10 pages
Enhancing Artificial Intelligence on a RealMobile Game, Fabio Aiolli and Claudio E. Palazzi
Volume 2009, Article ID 456169, 9 pages
Breeding Terrains with Genetic Terrain Programming: The Evolution of Terrain Generators, Miguel Frade, F. Fernandez de Vega, and Carlos Cotta
Volume 2009, Article ID 125714, 13 pages
Fine-Tuning Parameters for Emergent Environments in Games Using Artificial Intelligence, Vishnu Kotrajaras and Tanawat Kumnoonsate
Volume 2009, Article ID 436732, 9 pages


حمایت از دانشجوی ایرانی ، حمایت از آموزش رایگان

همچنین می توانید از مطالب زیر دیدن فرمایید:

کتاب #Introduction to Neural Networks for C ، ویرایش دوم

کتاب مقدمه ای بر شبکه های عصبی با سی شارپ، به کار در زمینه شبکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *