کتاب جذاب “مبانی ریاضی ۳D برای گرافیک و توسعه بازی” ریاضیات ضروری مورد نیاز برای توصیف، شبیه سازی و رندر کردن دنیای ۳D را ارائه می دهد.
بیشتر بخوانید »طراحی سه بُعدی
کتاب Mastering Autodesk Maya 2015 ، نوشته Todd Palamar
در این بخش می توانید راهنمای کامل نرم افزار محبوب Maya که برای ساخت انیمیشن ۳D به کار می رود را دریافت نمایید. نویسنده سعی نموده تجربه کار حرفه ای انیمیشن سازی خود را در اختیار خوانندگان این کتاب قرار دهد.
بیشتر بخوانید »کتاب Unity 3D Game Development by Example ، نوشته Ryan Henson Creighton
کتاب زمان مشخصی را صرف می کند که با رویکرد گام به گام یک پروژه بازی ساده را ایجاد کند و به جای آنکه از ابتدا روی یک بازی بزرگ و پیچیده تمرکز کند، روی اهداف کوتاه مدت و قابل دسترس تمرکز می کند.
بیشتر بخوانید »کتاب آموزش نرم افزار سه بعدی سازی ۳ds Max ، نوشته سیدمحمدحسن آقامالی
این کتاب ابتدا شما را با محیط نرم افزار ۳DS Max آشنا می سازد و سپس نمونه هایی از اشیایی که بوسیله این برنامه می توان ساخت را ارائه می دهد.
بیشتر بخوانید »کتاب Real-Time Rendering ، ویرایش سوم
ویرایش سوم کتاب رندرینگ بلادرنگ به بررسی تکنیک های مدرن مورد استفاده برای تولید تصاویر سه بعدی مصنوعی در کسری از ثانیه پرداخته است.
بیشتر بخوانید »کتاب مدل سازی خودرو SUBARU WRX در مایا
با مطالعه این کتاب می توانید بصورت قدم به قدم و تصویری ، با مدل سازی خودرو SUBARU WRX در نرم افزار مایا آشنا شوید.
بیشتر بخوانید »فیلم Unity 3D 3.5 Essential Training
یونیتی (Unity) جزو چهار موتور بازی ساز بزرگ می باشد. ساخت بازی با این موتور بازی ساز بسیار ساده است و بیشتر کار در محیط ویژوال انجام می شود.
بیشتر بخوانید »