پنج شنبه , ۹ تیر ۱۴۰۱

گرافیک

کتاب Mastering Autodesk Maya 2015 ، نوشته Todd Palamar

در این بخش می توانید راهنمای کامل نرم افزار محبوب Maya که برای ساخت انیمیشن ۳D به کار می رود را دریافت نمایید. نویسنده سعی نموده تجربه کار حرفه ای انیمیشن سازی خود را در اختیار خوانندگان این کتاب قرار دهد.

بیشتر بخوانید »

کتاب پردازش تصویر و تشخیص الگو

تکنیک‌ ها و برنامه‌ های کاربردی در زمینه‌ پردازش تصویر و تشخیص الگو رشد بی‌ سابقه‌ ای پیدا کرده‌ اند. این کتاب آخرین تحولات در این زمینه و همچنین توضیحاتی روشن از اصول اساسی و جدیدترین برنامه های کاربردی را ارائه می‌ دهد.

بیشتر بخوانید »

کتاب Unity 3D Game Development by Example ، نوشته Ryan Henson Creighton

کتاب زمان مشخصی را صرف می‌ کند که با رویکرد گام به گام یک پروژه بازی ساده را ایجاد کند و به جای آنکه از ابتدا روی یک بازی بزرگ و پیچیده تمرکز کند، روی اهداف کوتاه مدت و قابل دسترس تمرکز می‌ کند.

بیشتر بخوانید »