این کتاب همراه با طراحان بازی تازه وارد و باتجربه از طریق فرآیند گام به گام مفهموم سازی، طراحی، راه اندازی و مدیریت یک بازی بر روی پلتفرم هایی همچون ios و بر روی وب، گام بر می دارد.
بیشتر بخوانید »برنامه نویسی
مقاله ‘آشنایی با انواع خطاهای برنامه نویسی’ ، نوشته حمید وثیق زاده انصاری
انواع مختلفی از خطاهای برنامه نویسی وجود دارد که ممکن است در مرحله توسعه یک برنامه نرم افزاری بروز کند و هر برنامه نویس باید نسبت به آن ها آگاه باشد.
بیشتر بخوانید »مقاله ‘چطور برنامه نویسی کامپیوتر یاد بگیریم؟’ ، نوشته حمید وثیق زاده انصاری
اگر با خطاهای برنامه نویسی کامپیوتر برخورد کردهاید و به دنبال راهنمای کوتاهی برای توضیح در مورد یاد گرفتن این هنر هستید، این مقاله دقیقاً چیزی است که به دنبال آنید.
بیشتر بخوانید »کتاب تکنیک ها و الگوریتم های بازی نویسی
کتاب “تکنیک ها و الگوریتم های بازی نویسی” شامل بسیاری از الگوریتم ها و تکنیک های مهم مورد استفاده در برنامه نویسی بازی های ویدئویی امروزی است.
بیشتر بخوانید »کتاب برنامه نویسی موازی با پایتون
این کتاب شما را با اصول و مفاهیم طراحی و توسعه سیستم ها و الگوریتم های موازی کارآمد با استفاده از زبان برنامه نویسی قدرتمند پایتون آشنا می سازد.
بیشتر بخوانید »کتاب آموزش Perl با مثال ، ویرایش چهارم
این کتاب ساده ترین و کاربردی ترین راه برای یادگیری Perl است. نویسنده اطلاعات خود را در اختیار کاربران Perl که بیشترین نیار آن ها پوشش برنامه نویسی پایگاه داده است، قرار داده.
بیشتر بخوانید »کتاب Unity 3D Game Development by Example ، نوشته Ryan Henson Creighton
کتاب زمان مشخصی را صرف می کند که با رویکرد گام به گام یک پروژه بازی ساده را ایجاد کند و به جای آنکه از ابتدا روی یک بازی بزرگ و پیچیده تمرکز کند، روی اهداف کوتاه مدت و قابل دسترس تمرکز می کند.
بیشتر بخوانید »